Blues Trappers - Street Meeting

Kaptam egy meghívót a Blues Trappers zenekartól. 2011. szeptember 7-én este a Millenaris Fogadóban bemutatják a Street Meeting című 76 perces dokumentumfilmjüket.

Tavaly februárban  készítettem egy interjút a srácokkal, és már akkor sem értettem (bár akkor nem voltam ennyire ráizgulva erre a tribute-témára mint most), hogy a bánatba jut valakinek eszébe Blues Brothers tribute zenekart alapítani.

Nem követtem nyomon utána a zenekar sorsát, de azt a honlapjukon látom, hogy tavaly rendesen belehúztak. Év elején és év végén klubozás, nyáron pedig ment ez a Street Meeting cucc.

Megpróbáltam megguglizni ezt a dolgot, de teljes a hírzárlat. A youtube-n találtam jó néhány videót, interjúkat, koncertfelvételeket, de még most sem értem, hogy VALÓJÁBAN mit is takar ez a Street Meeting dolog. Egy dolgot tehetek csak. Elmegyek szeptember 7-én a Millenáris fogadóba és megnézem ezt a híres-neves dokumentumfilmet.

www.sreetmeeting.hu

Andrea

Címkék: ajánló