Dallamos villamos

Ez annyira jó ötlet, hogy sajnálom, hogy nem nekem jutott eszembe:) Szóval az van, hogy a Magyar Dal Napján és az azt megelőző hét vasárnapján (szeptember 4-én és 11-én)  "Dallamos villamosok" fognak Budapesten közlekedni. Azaz konkrétan a 4-es és a 2-es villamosokon zenélhetnek azok a bátor és vállalkozó szellemű zenekarok, akik nem félnek a randomszerűen összegyűlt közönségüknek bemutatni a saját dalaikat és a jobb hangulatkeltés érdekében előadni pár ismert feldolgozást is. Szigorúan magyarul. Mert ugye, a Magyar Dal Napját fogjuk ünnepelni.

Tavaly is volt Dallamos Villamos, de mivel ha Budapestre tévedek, azt szigorúan személygépjárművel teszem, erről a remek kezdeményezésről lemaradtam. Idén viszont mindenféleképpen megpróbálom úgy szervezni, hogy felkerüljek valamelyik Dallamos Villamosra. No és nem azért, mert tavaly még az országos televíziók is tudósítottak erről a remek kezdeményezésről:) Szóval kedves zeneszerető villamosozók és kedves autósok, akik egy  picit képesek vagytok kiszállni az autótokból!

Szeptember 4-én és 11-én keressétek meg a 4-es vagy a 2-es villamos végállomásait és pattanjatok fel egy körre! Nézzétek és hallgassátok meg a villamoson zenélő, számotokra egyelőre még ismeretlen zenekarokat. Legyetek nyitottak az újra! Ezek a srácok nektek fognak zenélni!

www.magyardalnapja.hu

Andrea

Címkék: ajánló