2011-es toplista reloaded

Kis csapatunkban felmerült, hogy ekkora stáb esetén már érdemes lehet pontozni és egy összesített, szerkesztőségi listát készíteni. Úgyhogy összeszedtem magamat én is, sorba rendeztem a kedvenceimet és a jól bevált értékelési szisztémám segítségével kiszámoltam a végeredményt. Büszkén jelenthetem, hogy ez alapján a "mi fiunk", Király Pitta idei korongja lett nálunk az év lemeze!


 

1. Király István & G-Jam Project: Sides Of The Soul
2. Myrath: Tales Of The Sand
3. Pagan's Mind: Heavenly Ecstasy
4. Beyond The Bridge: The Old Man And The Spirit
5. Flaming Row: Elinoire
6. Twinspirits: Legacy
7. Rhapsody Of Fire: From Chaos To Eternity
8. Sons Of Seasons: Magnisphyricon
9. Symphony X: Iconoclast
10. Haken: Visions

Azt hiszem, nyugodtan kijelenthetjük, hogy a végső listára felkerült összes album elsőosztályú muzsikát rejt! Hmm, nem egy rossz ízlésű bagázs ez, ugye?

Kotta

Címkék: toplisták