Megadeth: Wakin' Up The Dead DVD (2009)


Szokásos mustra, inkább csak megszokásból a helyi, szerény kínálatú könyvesboltban. Hopp, ez néhány napja még nem volt itt! Különösebb izgalom nem vesz erőt rajtam, hiszen tipikus, negyedosztályú bootleg megjelenés. Elektromosságtól rezgő koponya. - Köszi! Az ilyeneket a beépített ínyenc-automatikám azonnal lapozza is tovább, merthogy ne engem akarjanak már palira venni, az ömlesztve árult, "low budget" szarjaikkal.

Na, csókolom, mentem is. Egyébként, ha már Megadeth, kitartás, decemberben jön az új koncert DVD, a Gigantour San Diego-i állomásán felvett bulival, és végre látható Chris Broderick gitáron!!! Akkor meg mit akar itt a kezeim között ez a nem is tudom mi?!

Micsoda? Ez live on stage, ráadásul 2008. május 20-án, San Diego-ban rögzítve, Chris Broderick-kel? Na nem! Ez valami vicc! Az majd csak decemberben jelenik meg "Blood In The Water" címmel, és nyilvánvalóan nem ilyen fapados kiállításban. Mindegy, ennek a végére kell járni, hál' Istennek, az ömlesztett anyagok olcsóba kerülnek. Vegyük csak meg, legföljebb ráfaragunk.

No kérem! Megnéztem. Ez minden bizonnyal a decemberben esedékes, hivatalos anyag, Mustaine-t és a Megadeth Management-et valahogy megkerülő kiadása, extrák nélkül, csak sztereo hanggal, de kitűnő minőségben. Ugyanakkor érdekes, hogy azért ezt nem a piacon árulták, leterített pokrócról, hiszen Showtime néven felvállalt kiadója is van, ráadásul minden nagyobb CD-üzletből, netes áruházból is megrendelhető, már 3000 pénzért. Én ráadásul még ennél is olcsóbban vettem. Ki érti ezt?

Másfél órás, sokkamerás, gigakoncert, óriási formában játszó zenekarral és Broderick-kel, aki úgy néz ki, és úgy gitározik, mint egy rock isten! A Megadeth talán még soha nem volt ennyire feszes. A legutóbbi, Buenos Aires-ben készült - nem gyenge - koncertanyagot, a közönség lelkesedését leszámítva, ez mindenben felülmúlja.

Lehet, hogy nem szép dolog, de én ezzel be fogom érni. A sztereo hang is dörren eléggé, az extrákat csak egyszer nézem egyébként is, így a "Blood In The Water" DVD-t a mai napon, már beszerzett anyagnak nyilvánítom.

Jó lenne, ha Mustaine azért kommentelné, hogy ez miként történhet meg, elvileg hivatalos úton. Vagy bárki, aki tudja a választ.

Túrisas

Címkék: dvd